Destinatii de vacanta 2014

Valea Oltului este destinatia mea anuala de vacanta de foarte multi ani, asa cum prietenii mei stiu deja cu siguranta.

Prima data am fost acolo, hat, demult de tot, pe vremea eclipsei din august 1999.

Desi se spune ca eclipsele de soare sau de luna prevestesc tot soiul de lucruri rele, in cazul meu a fost momentul zero, de bun augur, pentru inceputul calatoriilor anuale in aceasta zona a tarii, atat de incarcata de mister.

De aici am unele dintre cele mai frumoase amintiri, pentru ca, indiferent ca am ales sa merg spre munti, aventurandu-ma pe cararuile strajuite de brazi, fotografiind cascadele spectaculoase sau stancile care spun povesti despre stramosii nostri geto-daci, ori cand am mers spre schiturile si manastirile, atat de numeroase, de pe Valea Oltului, mereu am revenit in Bucuresti incarcata cu o energie pozitiva debordanta, care mi-a ajuns pana la urmatoarea calatorie pe acele meleaguri de care ma simt atat de apropiata.

Desi nu am rude in zona, probabil in alta viata am trait pe acolo, altfel nu se explice de ce mi se par atat de cunoscute toate locurile din acea parte a Olteniei.

In acest an voi pleca in Apuseni, dar nu fara a ma opri, alaturi de familia mea, macar vreo cateva zile si prin Valcea lupilor getici.

In prima parte a calatoriei noastre ne va insoti si matusa mea, care vrea sa se reculeaga vreo cateva zile mergand la manastirile din zona. Manastirea Dintr-un Lemn, Manastirea Govora, Surpatele si toate celelalte sunt lacasuri incarcate de spiritualitate adevarata, asa incat isi va simti sufletul alinat dupa multele incercari pe care le-a avut de infruntat in ultima vreme.

Dar cum este deja sexagenara, am decis cu Vlad ca ar fi cel mai bine pentru ea  ca sa ne orientam spre o cazare in Ramnicu Valcea, data fiind sanatatea precara a matusii.

O rezervare este mai mult decat binevenita in acest sens, pentru a nu avea parte de surprize neplacute legate de cazare, deoarece este perioada de concedii.

Ne-am uitat aseara pe internet dupa preturi cazare hotel in Ramnicu-Valcea si am gasit vreo cateva oferte extrem de bune.

In vizita am avut ieri si niste buni amici, care spuneau ca ei iubesc Marea Neagra, de aceea le-ar surade mai degraba ideea unui concediu pe litoralul romanesc luna viitoare.

Cum tocmai citisem un articol interesant zilele trecute pe interesantul blog al unei bloggerite de top – Vienela, le-am propus sa intre si ei pe vienela.blogspot.com unde ea recomanda un hotel bun din Constanta.

Ceea ce au si facut!

Postarile ei le-au placut mult, asa ca mi-au spus ca vor accesa des  blogul Vienelei.

Acelasi lucru vi-l recomand si voua, pentru ca o sa va placa stilul ei cu siguranta.

In rest, va urez vacanta placuta, indiferent unde va vor indrepta pasii in aceasta vara a anului de gratie 2014!